15. listopadu 2010

The Naked and Famous - Passive Me · Aggressive You


Interpret: The Naked and Famous
Album: Passive Me · Aggressive You (LP)
Rok vydání: 2010
Země: Nový Zéland
---
Bude se vám líbit, pokud máte rádi:

• Architecture in Helsinki
• Chew Lips
• Ladyhawke
---
Ve zkratce:
Novozélandští The Naked and Famous patří dle všeho ve své domovině mezi nejskloňovanější mladá jména hudební scény a zvlášť mezi tamním mladým publikem jsou v současnosti dost v kurzu. Co se týče mě, mám ohledně téhle kapely a jejich debutového alba "Passive Me · Aggressive You" dost rozporuplné pocity - chvílemi se prostě nemůžu ubránit pocitu, že na mě ze sluchátek útočí usedlý rádiový popík, který by mi za normálních okolností dost cuchal nervy a asi bych mu nedal víc jak dvě a půl vtěřiny. Většinu času The Naked and Famous svůj radio friendly rukopis šponují do jakési odvazově hlučné a dynamické polohy a vokál (byť půvabné) zpěvačky Alisy Xayalith působí vypjatějeji víc, než je zdrávo, což je dvojnásobná škoda v souvislosti s tím, že v klidnějších pasážích, vzdáleně upomínajících třeba na M83 (track "The Ends"), jde dojem rapidně nahoru a člověk lituje, že The Naked and Famous nešli radši touto klidnější (a v jejich případě zajímavější) cestou. Ale stejně jako je mi jasný, že leckoho možná těch pár předchozích vět od stahování spolehlivě odradí, hromada z vás se v téhle desce najde.
---
MySpace.com // Rate Your Music

Žádné komentáře: